GRACIAS A TU DONACION ESTA PAGINA PODRA SEGUIR FUNCIONANDO
Comentarios de Puntadas católicas
COMPARTE ESTA ENTRADA





SIGUENOS
Síguenos en TwitterSiguenos en FacebookSiguenos en Google+Siguenos en PicasaSiguenos en YouTubeSiguenos en BloggerSiguenos en Blogger


Más en mi youtube

MANUALIDADES-SANTOS-etc
ADOPCION ESPIRITUAL

CAMPAÑA DE ORACION POR LA PAZ
La cruz de Cristo sufriente de cada víctima inocente. Cubierta con rosas de oración por el perdón , por la reconciliación y la conversión

VELA DEL CANCER
Ora por los que padecen éste mal


Blogueros con el Papa

Canciones para el Día de los enamorados

LETRA 'I WILL ALWAYS LOVE YOU'


So i go, but i know i will think of you every step of the way
so i'll go, but i know
i'll think of you ev'ry step of the way.

And i will always love you.
i will always love you.
you, my darling you. hmm.

Bittersweet memories
that is all i'm taking with me.
so, goodbye. please, don't cry.
we both know i'm not what you, you need.

And i will always love you.
i will always love you.

(instrumental solo)
I hope life treats you kind
and i hope you have all you've dreamed of.
and i wish to you, joy and happiness.
but above all this, i wish you love.

And i will always love you.
i will always love you.
i will always love you.
i will always love you.
i will always love you.
i, i will always love you.

You, darling, i love you.
ooh, i'll always, i'll always love you.



LETRA 'SOLO PARA TI'

Eres todo lo que pedía
Lo q mi alma vacía
Quería sentir

Eres lo que tanto esperaba
Lo que en sueños buscaba
Y que en ti descubrí

Tú has llegado a encender
Cada parte de mi alma
Cada espacio de mi ser

Ya no tengo corazón
Ni ojos para nadie
Solo para ti

Eres el amor de mi vida
El destino lo sabia
Y hoy te puso ante mí

Y cada vez que miro al pasado
Es que entiendo que a tu lado
Siempre pertenecí

Tú has llegado a encender
Cada parte de mi alma
Cada espacio de mi ser

Ya no tengo corazón
Ni ojos para nadie
Solo para ti

Solo para ti
Solo para ti
Solo para ti

Esto es en verdad
Lo puedo sentir
Se que mi lugar
Es junto a ti…

Eres todo lo que pedía
Lo que no conocía
Y que en ti descubrí.

Fuente: musica.com




LETRA 'I DON'T WANNA MISS A THING'
Enviar_Letra Imprimir_Letra
Enviar letra a un amigo Imprimir letra
Descarga 'I Don't Wanna Miss A Thing' a tu celular
* Servicio no gratuito
I don't want to miss a thing (?)

I could stay awake just to hear you breathing,
Watch you smile while you are sleeping,
While you are far away and dreaming,
I could spend my life in this sweet surrender,
I could stay lost in this moment forever,
Where a moment spent with you is a moment I treasure,

(chorus)
I don't want to close my eyes, I don't want to fall asleep,
Cause I miss you baby, and I don't want to miss a thing,
Cause even when I dream of you, the sweetest dream will never do,
I still miss you baby and I don't want to miss a thing

Lying close to you feeling your heart beating,
And I wondering what you are dreaming,
Wondering if it's me you are seeing,
Then I kiss your eyes and thank god we're together,
I just want to stay with you in this moment forever and forever forever

(chorus)

And I don't want to miss one smile,
I don't want to miss one kiss,
I just want to be with you right here with you,
Just like this, I just want to hold you close,
I feel your heart so close to mine
And just stay here in this moment,
For all of the rest of time

(chorus)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
loading...
TRANSLATE


EnglishcvFrenchGermanSpainItalianDutchRussianPortugueseJapaneseKoreanArabicChinese Simplified

Seguidores